مسجد منشا انقلاب و کانون تبیین ارزش‌های اسلام است

حجت الاسلام علیزاده مسجد را منشا انقلاب و کانون تبیین ارزش‌های اسلام دانست و گفت: مسجد ترویج کننده مکتب و معارف اهل بیت(ع) بوده و هر چه از معارف اسلامی داریم از مسجد است.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» در حاشیه مراسم گلنگ زنی مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) شکرباغان صومعه سرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا گفت: ساخت مسجد از اقدامات ارزشمند در جماعه اسلام است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان مسجد را زیر بنای همه فعالیت های فرهنگی و دینی در جامعه دانست و گفت: اولین اقدام پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) پس از دعوت به اسلام، ساخت قطب فرهنگی به نام مسجد است.

 

وی تاکید کرد: ارزش های قرآنی و اسلامی از مسجد تبیین و تفسیر شد و به سراسر جهان نشر پیدا کرد.

 

علیزاده خاطرنشان ساخت: مسجد ترویج کننده مکتب و معارف اهل بیت(ع) بوده و هر چه از معارف اسلامی داریم از مسجد است.

 

وی به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در زمانی که رسانه های اجتماعی مانند امروز نبود، مسجد رسانه و تریبون انقلاب بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان مسجد را منشا انقلاب و کانون تبیین ارزش‌های اسلام خواند و خاطرنشان کرد: عامل ماندگاری انقلاب هم در کنار دیانت مردم و اطاعت از ولایت فقیه، همین مساجد است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) روستای شکرباغان صومعه سرا ابراز امیدواری کرد: این مسجد منشات خیرات و برکات برای مردم این منطقه باشد.

 

گفتنی است، مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) روستای شکرباغان در ۸۰۰ متر مربع و طی مدت یک سال احداث می شود.

کد خبر 1026768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha