بحث و تبادل نظر درباره وظایف این کمیسیون با حضور رئیس مجلس/ بررسی تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری ضمن بحث و تبادل نظر درباره وظایف این کمیسیون با حضور دکتر قالیباف، انجام تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق های نجومی و استنکاف دولت از راه‌اندازی سامانه حقوق و مزایا را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی این هفته در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه (26 و 28 بهمن ماه) جلسه دارد.

این کمیسیون روز یکشنبه عصر، میزبان دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است تا درباره برخی موضوعات مربوط به وظایف کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات به بحث و تبادل نظر بپردازند.کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در ادامه جلسه خود در روز یکشنبه طرح‌های «حمایت از خیرین سلامت» و «تامین قیر برای پروژه های راهسازی استانی و روستایی» را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

همچنین این کمیسیون روز سه‌شنبه، درخواست عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت؛ انجام تحقیق و تفحص از موضوع پرداخت حقوق های نجومی، موضوع استنکاف دولت از اجرای ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر راه اندازی سامانه حقوق و مزایا و انجام تحقیق و تفحص از عملکرد مالی نهاد ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۲ لغایت ۱۳۹۹ را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

کمیته برنامه ریزی آمایش و آمار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم در روز یکشنبه عصر چگونگی توزیع بودجه استان‌ها در سال ۱۳۹۹ را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 1026797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha