مردم به طلاب علوم دینی اعتماد دارند

حجت الاسلام ایزدی با تاکید بر این نکته که مردم به طلاب علوم دینی اعتماد دارند و از این رو در جذب کمک برای اقشار آسیب پذیر اتفاق خوبی رخ داده است، اظهار کرد: امیدواریم خدمات طلاب جهادی حوزه علمیه خراسان در راستای خدمت به جامعه افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «حمید ایزدی» امروز(۲۵ بهمن) در مراسم تقدیر از فرماندهان گروههای قرارگاه جهادی طلاب با اشاره به اهمیت تبلیغ و رسالت سنگین حوزویان، ابراز کرد: یکی از کارهایی که در دهه مبارک فجر از سوی مبلغان این حوزه اجرا شد، تبیین طرح خطیب است که در کنار بیان مباحث بینشی، ارزشی و بصیرتی در مدارس علمیه و مساجد شهرستان های خراسان رضوی و جنوبی در قالب بیش از ۱۱۰ جلسه ارائه گردید.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به شرایط خاص کرونایی، به موضوع همیاران سلامت و نیز فعالیت های انجام شده دیگر توسط طلاب جهادی در مقابله با کووید ۱۹ پرداخت.

 

وی افزود: پشتیبانی و جذب کمک های مردمی، ضدعفونی معابر و اماکن مقدسه، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، همیاران در آرامستان ها، همیاران اقشار آسیب پذیر، آموزش و فعالیت های تبلیغی طلاب جهادی از طرح ها و برنامه های اجرا شده قرارگاه جهادی طلاب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که موجب افتخار حوزه علمیه بوده.

 

حجت الاسلام ایزدی با تاکید بر این نکته که مردم به طلاب علوم دینی اعتماد دارند و از این رو در جذب کمک برای اقشار آسیب پذیر اتفاق خوبی رخ داده است، اظهار کرد: امیدواریم خدمات طلاب جهادی حوزه علمیه خراسان در راستای خدمت به جامعه و نظام اسلامی روز به روز افزایش یابد.

کد خبر 1026811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha