ویژه برنامه نوآموزان دوره پیش دبستانی با محوریت هویت کودکان ایران اسلامی در سنندج برگزار شد

عبدالهی گفت: ویژه برنامه نوآموزان دوره پیش دبستان با محوریت هویت کودکان ایران اسلامی در سنندج برگزار و از طریق شبکه شاد به صورت زنده پخش شد .

صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دفتر آموزش و پرورش دوره پیش دبستانی وزارت، برنامه‌های ویژه نوآموزان دوره پیش دبستانی در ایام الله دهه فجر سال جاری است که با مشارکت استان‌ها و با محوریت هویت کودکان ایران اسلامی برگزار می‌شود.

 

 وی افزود: این برنامه با همکاری مربیان پیش دبستانی نواحی یک و دو سنندج در سالن اجتماعات دبستان دکتر فانی سنندج برگزار و از طریق شبکه شاد و در کانال باغ هنر به نشانی https://shad.ir/baghhonar به صورت زنده در سراسر کشور پخش شد.

 

وی گفت: جشنواره هویت کودکان ایران اسلامی با هدف تکوین و تثبیت پایه‌های هویت نوآموزان؛ در ایام الله فجر انقلاب اسلامی به طور سراسری در کلیه کلاس‌های دوره پیش دبستانی اجرا شد.

 

عبدالهی بیان کرد: حضور فعال و پرنشاط نوآموزان دوره پیش دبستانی در جشن‌ها و برنامه‌های متناسب در ایام خجسته فجر انقلاب اسلامی در سطوح استانی، منطقه‌ای، مدرسه‌ای و کلاسی با رویکرد "سرمایه گذاری پایدار فرهنگی"و "تقویت هویت کودکان ایران اسلامی" مورد تاکید است.

 

 وی ایجاد، تقویت و تثبیت پایه‌های هویت اسلامی ایرانی متناسب با ابعاد رشد متوازن کودکان و توجه بیش از پیش به فرهنگ غنی ملی با تاکید بر کارکرد فرهنگی دوره پیش دبستانی به عنوان یک دوره مهم و تاثیر گذار در فرآیند شکل گیری هویت را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: محوریت برنامه‌ها در این جشنواره؛ مولفه‌های وحدت بخش وهویت ملی ایرانیان با تاکید بر وطن، پرچم، زبان فارسی با احترام به زبان مادری، سرود ملی، رهبر انقلاب اسلامی، مناسبت دهه مبارک فجر است.

 

عبدالهی در پایان گفت: به همین مناسبت جشنواره هویت کودکان ایران اسلامی؛ طی دهه فجر برگزار و در این جشنواره، برنامه‌های جذاب و متنوعی در کانال‌های محتوای رسمی دوره پیش دبستان در شبکه شاد و برنامه مدرسه تلویزیونی ایران وغیره؛ برای نوآموزان پخش شد.

کد خبر 1026824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha