۳۵ درصد جمعیت هدف صومعه‌سرا بیمه روستایی هستند

عارف با بیان اینکه ۲۴ هزار سرپرست خانوار صومعه‌سرایی شامل ۱۸ تا ۵۰ سال واجد شرایط بیمه روستایی هستند گفت: حدود ۹ هزار سرپرست خانوار صومعه‌سرایی عضو این بیمه هستند که ۳۵ درصد جمعیت هدف را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «هانی عارف» ظهر امروز(شمنبهف 25بهمن) در جلسه هماهنگی و رفاه که در سالن جلسات فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد اظهار کرد: بیمه روستاییان و عشایر سابقه 15 ساله دارد.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در گیلان هدف از تشکیل این صندوق را گسترش چتر بیمه‌ای در میان کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور عنوان کرد و افزود: دولت با پرداخت دوسوم حق بیمه هر فرد به این صندوق، به‌نوعی نقش کارفرمایی را برعهده‌ دارد و صندوق از این نظر، با هیچ بیمه‌ای قابل قیاس نیست.

 

وی با اشاره به اینکه 6 دفتر کارگزاری در این شهرستام فعالتی می‌کنند که رضایت وجود دارد گفت: ز 17 شهرستان گیلان، شهرستان صومعه‌سرا رتبه سوم رضایتمندی را کسب کرده است.

 

عارف با بیان اینکه 24 هزار سرپرست خانوار صومعه‌سرایی شامل 18 تا 50 سال  واجد شرایط بیمه روستایی هستند تصریح کرد: حدود 9 هزار سرپرست خانوار صومعه‌سرایی عضو این بیمه هستند که 35 درصد جمعیت هدف را شامل می‌شود.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در گیلان با اشاره به اینکه آمار متوسط در گیلان 25 درصد است بیان کرد: صومعه‌سرا در زمینه جذب جامعه هدف رتبه نخست استانی را دارا است.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از طریق سه دسته کارگزاری صورت می‌پذیرد خاطرنشان کرد: شرکت‌های تعاونی تولید روستایی، دهیاری‌ها و نیز کارگزاری‌های مستقل، در مراکز دهستان‌ها و روستاها سه دسته کارگزاری‌های ما هستند.

کد خبر 1026848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha