دخالت های بیرونی مانع از تحقق اهداف اصلی فعالیت شورای پنجم شد

رمضانپور نرگسی با تاکید بر اینکه شورای پنجم تا واپسین روزهای فعالیت خود در مسیر توسعه رشت گام بر می دارد گفت: دخالت های بیرونی باعث شد که شورای پنجم به اهداف اصلی که برای توسعه شهر داشت، نرسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « احمد رمضانپور نرگسی» در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر که امروز(شنبه، ۲۵ بهمن) برگزار شد، از محقق نشدن اهداف اصلی شورای پنجم ابراز تاسف کرد. 


رییس شورای شهر رشت با اعلام اینکه در انتخابات دوره ششم شوراها کاندید نخواهند شد افزود: اعضای شورای پنجم با وجود اختلاف سلیقه و وحدت رویه تلاش کردند گام های رو به حلویی برای توسعه و رشد رشت بردارند با اینهمه دخالت های بیرونی نگذاشت که این شورا به اهداف اصلی خود برای شهر دست یابد.


رییس شورا ادامه داد: با وجود همه ناملایمات، تا پایان این دوره از شورا هنوز زمان برای تلاش بیشتر و مهیا کردن بسترهای توسعه رشت باقی مانده و شورای پنجم تا پایان فعالیت خود در این راه گام بر می دارد.


رمضانپور نسبت به اتمام بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری هم تاکید و بیان کرد: کمیسیون های پنج گانه شورا تا پایان هفته جاری نسبت به بررسی کلیات و جزییات بودجه پیشنهادی شهرداری اقدام کنند تا در هفته آینده با تشکیل کمیسیون تلفیق، بررسی نهایی بودجه ۱۴۰۰ به اتمام و تصویب برسد.


*سردرگمی رانندگان و مسافران تاکسی

در ادامه جلسه، عضو شورا نسبت به رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر انتقاد کرد.


«محمدحسن علیپور» با بیان اینکه وضعیت خیز مجدد کرونا در استان و رشت نگران کننده است گفت: در تاکسی های شهری، رانندگان چهار نفر مسافر سوار می کنند که این اقدام برخلاف شیوه نامه های بهداشتی در وضعیت کنونی شیوع کرونا است.


وی افزود: هرچند رانندگان تاکسی درباره سوار کردن سه مسافر و چگونگی تعیین کرایه ها دچار سردرگمی هستند، اما رعایت نکردن فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی سبب شیوع بیشتر کرونا و همینطور سردرگمی مسافران می شود.


علیپور پیشنهاد کرد شهردار و رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، چاره اندیشی لازم درباره چگونگی تعیین کرایه تاکسی ها در شرایط کنونی را انجام دهند.


گفتنی است، در پایان این جلسه، طرح ها و لوایح پیشنهادی بررسی شد.

کد خبر 1026853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha