برتری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در حوزه ستاد اقامه نماز

حجت‌الاسلام سقاچی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در حوزه ستاد اقامه نماز استان برترین دستگاه شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «علی سقاچی»، امروز (شنبه 25 بهمن) در مراسم تقدیر از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان توسط استاندار فارس در نمازخانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در حوزه ستاد اقامه نماز استان برترین دستگاه شناخته شده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس ادامه داد: بهترین راه ارتباط با خدا، نماز است و نماز ریسمان محکمی است که موجب رستگاری و نجات انسانهاست.

وی اضافه کرد: اداره های استان سالانه در 2 مرحله و به شکل محسوس و نامحسوس در زمینه اقامه نماز مورد ارزیابی و بازرسی قرار می گیرند و دستگاه ها، مدارک و مستندات فعالیت های خود در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز را در سامانه «سجاده» نیز ثبت می کنند.

حجت‌الاسلام سقاچی تاکید کرد: این سامانه نیز به صورت هوشمند در پایان سال، ادارات را ارزیابی کرده و در چهار بخش و رتبه شایسته تقدیر ویژه، شایسته تقدیر، قابل قبول و مورد توبیخ مورد طبقه بندی قرار می دهد.

وی ادامه داد: در انجام این ارزیابی در سال گذشته، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، رتبه شایسته تقدیر ویژه را به خود اختصاص داد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس تاکید کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در زمینه تهیه قرآن کتب ادعیه و زیارتنامه برای نمازخانه ها، احداث و افتتاح و بهره برداری از مساجد در مناطق محروم و فاقد مسجد، بهسازی و مرمت و نوسازی نمازخانه ها و مساجد اقامه نمازهای جماعت در ادارات اماکن مذهبی و متبرکه اقدامات موثری به انجام رسانده است.

کد خبر 1026867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha