برگزاری نمایشگاه مجازی «جنایات آمریکا در جنگ» به همت کانون «الزهرا (س)»

حضوری از برگزاری نمایشگاه مجازی «جنایات آمریکا در جنگ» به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در فضای مجازی خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امروزه نقش آمریکا در دخالت علیه کشورهای دنیا به ویژه ایران بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

مدیر کانون فرهنگی  و هنری «الزهرا (س)» افزود: این دخالت ها نه تنها در دوران کنونی بلکه همواره و در سایر برهه های تاریخ توسط آمریکای جنایتکار بوده و این حکومت قرار نیست به این سادگی ها دست از سر مردم جهان بردارد.

 

وی با اشاره به اینکه این توطئه ها باید برای مردم بازگو شود تا از نقش دشمنی آمریکا با ملت جهان به خصوص ایران اسلامی مطلع شوند، عنوان کرد: از جمله کارهایی که در این زمینه می توان انجام داد برگزاری نشست های بصیرتی است که در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» انجام می شود.

 

حضوری ادامه داد: از دیگر فعالیت هایی که در این زمینه و در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» انجام شده، برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر بوده که این مهم با در شبستان مسجد و محوطه کانون انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری در اقدام دیگری به برگزاری نمایشگاه «جنایات آمریکا در جنگ» پرداخته است، تصریح کرد: بیان چگونگی حمایت آمریکا و نظام سلطه از عراق در هشت سال جنگ تحمیلی موضوع این نمایشگاه بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: پوسترهای این نمایشگاه در گروه ها و کانال های این کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

حضوری عنوان کرد: این نمایشگاه پوستر به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار شده است.

کد خبر 1026869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha