هر خانواده کارکنان دولت یک سفیر سلامت شود

کبیر گفت: درخواست داریم که تمام کارکنان ادارات در خانواده یک نفر سفیر سلامت شود و این پایش از طریق فرمانداری های سطح استان اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد جواد کبیر» عصر امروز (شنبه 25 بهمن) در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان گلستان اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی ذهن جامعه را نسبت به خدمات پیشگیری  معطوف کرد و این مهمترین دستاورد طرح شهید سلیمانی در غربالگری کرونا است.

 

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: استان در آستانه ورود موج چهارم کرونا قرار دارد و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

کبیر خاطرنشان کرد: درخواست داریم که تمام کارکنان ادارات در خانواده یک نفر سفیر سلامت شود و این پایش از طریق فرمانداری های سطح استان اتفاق بیفتد.

 

وی افزود: تجربه طرح شهید سلیمانی به ما نشان داد که به یک سری افرادی نیاز داریم که بتوانند ارتباط دو سویه با سیستم بهداشت داشته باشند تا با افرادی که مشکوک به کرونا هستند رو به رو شوند نسبت به شناسایی و غربالگری آن اقدام کنیم.

 

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز داشت: در سال گذشته بازاریان آسیب زیادی دیدند و امسال باید شرایطی اندیشیده شود که شرایط برای بازاریان معقول باشد.

 

کبیر افزود: 65 هزار واحد صنفی در سطح استان داریم و نزدیک به 200 هزار نفر و خانواده با این اصناف در ارتباط هستند و نیاز است که از طریق اصناف نیز یک نفر به عنوان سفیر سلامت با مراکز بهداشت در ارتباط باشند.

 

کد خبر 1026880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha