پارک آبی شیراز یک مرکز آب درمانی نیز خواهد بود

مقیمی گفت: سالمندان و بیماران به عنوان یک مرکز آب درمانی می توانند از پارک آبی شیراز بهره موثر ببرند و باعث شادابی و نشاط روح شهروندان در رده های سنی مختلف نیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «قاسم مقیمی»، امروز (شنبه 25 بهمن) در آئین کلنگ زنی پارک آبی شیراز گفت: کلنگ زنی این پارک آبی در آستانه بهار را به فال نیک می گیریم و مردم شیراز بهترین ها را در شهر خود می خواهند که پارک آبی این نیاز آنها را مرتفع خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: پارک آبی زیباترین پروژه مصوب شده شورای پنجم شهر شیراز است و شیراز به عنوان یک شهر گردشگر پذیر به این پارک آبی نیاز داشت که به همت شورای اسلامی و شهرداری شیراز محقق می شود.

وی اضافه کرد: این پروژه یکی از طرح های شهروند مدار شهر شیراز خواهد بود که نقش محوری برای شهروندان شیراز و گردشگران دارد و اهمیت این پروژه در حوزه سلامت جسم و روان نیز مطرح است.

مقیمی تاکید کرد: سالمندان و بیماران به عنوان یک مرکز آب درمانی می توانند از پارک آبی شیراز بهره موثر ببرند و باعث شادابی و نشاط روح شهروندان در رده های سنی مختلف نیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: پارک آبی در ایجاد تفریحات سالم و گردشگری شهر شیراز نقش موثری دارد و قبلا در تکالیف بودجه سرمایه گذاری پیش بینی شده بود و شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به این تکالیف بودجه به خوبی عمل کرده اند.

کد خبر 1026917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha