پلمپ ۴۸۳ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در دهلران

سرپرست شبکه بهداشت دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون۴۸۳ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان دهلران پلمپ شده است.

«غلامرضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این صنوف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمپ شده‌اند.

 

وی بیان کرد: از ۴۲۴ مورد صنف متخلف، تعداد 49 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به مراکز قضائی معرفی شده است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود: از ابتدای سال تاکنون 10هزار 500 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته که 2هزار و 747 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، جمع آوری شده است.

 

منصوری بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک  هزار و 211بازدید مشترک از ادارات سطح شهرستان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود: در طرح شهید سلیمانی  تعداد 1734رپید تست  از دانش آموزان، معلمین، عشایر،آژانس ها، ترمینال ها، پرسنل هنگ مرزی، اجتماعات و ...انجام شده  که 33  تست مثبت بوده است.

 

وی گفت: کل نمونه گیر‌ی های پی.سی.آر ۲ هزار ۷۷۶ مورد بوده که یک هزار و ۳۹۳ مبتلا به کرونا بوده که متأسفانه ۴۴ نفر از شهروندان بر اثر این بیماری فوت کردند.

 

منصوری اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که از اواسط آذر ماه شروع شده تعداد18پزشک 10پرستار 44 بهورز و با کمک تعداد 314نفر از داوطلبین بسیجی و هلال احمر در شناسایی بیماران و و قطع زنجیره کرونا در شهرستان دهلران فعالیت دارند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: تعداد تیم های فعال در طرح شهید سلیمانی تعداد 10تیم مراقبت درمنزل 55تیم مراقبت و رهگیری 6تیم نظارتی و 68تیم حمایتی فعالیت دارند.

کد خبر 1026926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha