جوانان افسران عملیات راهبری علمی ایران هستند

علی نیکزاد گفت: جوانان افسران عملیات راهبری علمی ایران هستند و انقلاب اسلامی زمینه رشد و شکوفایی آنان را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، « علی نیکزاد» امروز(25بهمن) در آئین رونمایی از نخستین منظومه فضایی ایران ماهواره فضایی اروم ست در ارومیه، گفت: بالندگی و پیشرفت انقلاب اسلامی از جوانانش مشخص است که امروز این جوانان در عرصه های علمی به زیبایی می درخشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به برکت انقلاب جوانان امروز بیدار شدند و امروز ما در تمام علوم حرفی برای گفتن داریم و این افتخار مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: حکومت پهلوی باعث انزوای علمی ایران شده بود و اگر هنوز پابرجا بود ما سیم خاردار را نیز وارد می کردیم و هیچوقت نمی توانسیتم به صادر کننده محصول در جهان تبدیل شویم.

این مسئول با بیان اینکه امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم و این از برکات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اگر امروز منظومه ماهواره‌ای حاج قاسم سلیمانی و ماهواره اروم ست اتفاق بزرگی را در کشور رقم می‌زند همگی در سایه اعتماد به نسل جوان جامعه به وجود آمده است.

نیکزاد افزود: توسعه کشور در سایه  افزایش قدرت دفاعی، توجه به اقتصاد مقاومتی، وفادار بودن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد عدالت اجتماعی محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد:  مهمترین کلیدواژه انقلاب اسلامی پیشرفت علمی است که از تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری نیز می باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب از آینده ای صحبت می کنند که در آن دانشمندان برای مطالعه علوم روز دنیا باید بر زبان فارسی مسلط شوند و این مهم مدینه فاضله ای است که باید برای رسیدن بدان تلاش کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: در مورد واکسن نیز امروز به مرحله تولید آن رسیده ایم که علی رغم پیشنهادات میلیونی به دانشمندان باز هم وطن فروشی نکرده و برای اعتلای نظام و سلامت جان مردم در کشور ماندند.

گفتنی است، در ادامه این مراسم نخستین منظومه فضایی ایران، ماهواره فضایی اروم در پارک علم و فناوری ارومیه رونمایی شد.

کد خبر 1026927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha