فعالیت مدارس ۴ شهرستان استان ایلام مجازی شد

فعالیت مدارس ۴ شهرستان استان ایلام در پی افزایش تعداد مبتلایان و بستری های ناشی از کرونا و قرار گرفتن در وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا مجازی شد.

یه گزارش خیرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با افزایش شیوع کرونا در برخی از شهرستان های استان، فعالیت مدارس در ۴ شهرستان استان نیز دستخوش تغییرات شده است

 

«امیر مهردادی» گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا و تغییر رنگ‌بندی شهرستان های استان از آبی(کم‌خطر) به زرد ( خطر با شدت متوسط)T وضعیت فعالیت آموزشی مدارس در ۴ شهرستان دهلران، آبدانان، دره‌شهر و ایلام به صورت مجازی و در بستر برنامه شاد و شبکه های صداوسیما خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: در سایر مناطق و شهرستانهایی که وضعیت رنگ‌بندی شیوع کرونا در آنها آبی است، روند آموزشی مدارس مانند چند هفته گذشته به قوت خود برقرار خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام ستاد کرونای استان؛ فعالیت ادارات آموزش و پرورش مناطق زرد نیز به صورت حضور دوسوم خواهد بود و دورکاری مجدد به این شهرستان ها بازگشت.

 

گفتنی است، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام در جلسه  ظهر امروز ستاد کرونای استان از فرمانداران چهار شهرستان ایلام، دره شهر، آبدانان و دهلران که دارای وضعیت زرد کرونا هستند، خواست علاوه بر حضور دو سوم کارکنان در ادارات، به افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و همچنین افراد دارای علائم مشکوک دورکاری اختصاص دهند.
 

کد خبر 1026951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha