نقش کانون های مساجد در ایام کرونایی فوق العاده بود

امینه محمدی گفت: کانون های مساجد در ایام کرونایی به زیبایی درخشیده و همواره در راستای کاهش آسیب های ناشی از این اتفاق حرکت کردند.

 «امینه محمدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: اعضای کانون های مساجد در ایام کرونا از هر فرصتی برای کمک به مردم و تقویت روحیه آنها استفاده کردندف این کمک ها از برگزاری مسابقات فرهنگی گرفته تا کارهای جهادی را می توان عنوان کرد.

 

مسئول کانون غنچه‌های باغ کوثر ارومیه افزود: در دهه دوم ماه محرم تعدادی از اعضای کانون فرهنگی هنری غنچه های باغ کوثر ارومیه به صورت کاملاً جهادی به مناطق محروم رفته و برای بچه هایی که در این روزهای کرونایی مشکل اتصال به اینترنت دارند یاری رسانند.

 

وی اضافه کرد: باید در روز های سخت دست یاری به سوی یکدیگر دراز کنیم چراکه در این برهه  از زمان که ویروس کرونا باعث شرایط سخت تحصیلی برای بچه های مناطق محروم شده است که باید از هر راهی برای کمک رساندن به آنها استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه تحصیل آنلاین و حضور در شبکه های مجازی برای بچه های بی بضاعت و مناطق محروم غیر ممکن است، تصریح کرد: اعضای کانون غنچه‌های باغ کوثر با حضور در مناطق محروم در راستای رفع اشکالات درسی دانش آموزان حرکت جهادی را آغاز کردند.

 

محمدی خاطرنشان کرد: این اعضا برای ارتباط برقرار کردن با کودکان و همچنین نهادینه کردن فرهنگ های قرآنی و اسلامی در جامعه با هدیه هایی از قبیل مداد و دفتر در کنار آنان حضور پیدا کردند.

 

 این مسئول ادامه داد: اعضای کانون های مساجد با جمع آری کمک های مردمی و توزیع آنها در بین نیاز مندان خواستند به انها یادآور کنند که تنها نیستند.

 

 مسئول کانون غنچه‌های باغ کوثر ارومیه گفت: کانون های مساجد و اعضای فعال آنها در تمامی مناسبت های فرهنگی با توجه به شرایط کرونایی حاکم در فضای مجازی نیز فعالیت شبانه روزی داشتند.

کد خبر 1026983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha