رسانه می‌تواند آرمان‌های انقلاب ، امام و رهبری را برای نسل جوان تبیین کند

حجت الاسلام حسینی‌کیا، گفت: رسانه می‌تواند آرمان‌های انقلاب ، امام و رهبری را به روشنی برای نسل جوان تبیین کند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا، نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگارخبرگزرای شبستان درکرمانشاه گفت : هدایت گری آحاد جامعه از رسالت رسانه های انقلابی است که می تواند جامعه را به سمت و سوی سقوط یا سعادت و پیشرفت هدایت کند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزه بر خلاف عصر سنت، رسانه‌های نوین در تمامی زوایای زندگی ما حضور چشمگیر و مؤثری دارند؛ به گونه‌ای که بدون بهره‌گیری از آنها، زندگی مختل می‌شود. از آنجا که رسانه‌ها به عنوان فرد یا گروه، از گسترده‌ترین و مهم‌ترین مبادی معرفتی بشر شده‌اند، 

 

 نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: دفع توطئه های دشمنان، مبارزه با فساد اخلاقی، تبیین ارزش کانون خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی حاصله آن از مواردی است که رسانه می تواند تأثیر گذار باشد.

 

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: امروزه رسانه انقلابی باید رویکرد تهاجمی داشته باشد که بتواند آرمان های انقلاب و امام و رهبری را به روشنی برای نسل نو تبیین کند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به نقش رسانه در انتخابات گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رسانه می تواند در جهت انتخاب شخص صالح ، نقش مؤثری داشته و حضور پرشکوه مردم پای صندوق های رأی را رقم بزند.

 

وی در پایان گفت: ایفای نقش رسانه ها در جذب مردم و جلب همکاری آنان موجب تحقق توسعه همه جانبه کشور می شود و این امر نیازمند برنامه ریزی و اقدامات ویژه ای است که به سه بعد مهم آن اشاره می شود .

 

 

کد خبر 1026991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha