الگوی اسلامی – ایرانی مبنای پیشرفت کشور است

دکتر محمود احمدی نژاد گفت: ساختن ایران نیازمند یک الگوی مناسب ومتناسب با شرایط کشورمان است و ما الگوی اسلامی – ایرانی را مبنای پیشرفت کشور قرار داده ایم .

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، رئیس جمهور ظهر امروز(15 دی) در دیدار نخبگان و فرهیختگان استان سمنان تصریح کرد: حرکت بر اساس الگوی دیگران و دنباله روی از الگوی غربی ها نه تنها به پیشرفت ایران نخواهد انجامید بلکه موجب پسرفت کشورمان می شود.


به گفته وی، پیشرفت کشورها به معیار سنجش حقانیت اندیشه و فرهنگ آنها تبدیل شده است از این رو پیشرفت و آبادانی ایران مهمترین ماموریت ملت ایران است.


رئیس جمهور ادامه داد: امروز پیشرفت ایران ابعاد فرهنگی گسترده ای در سطح جهان و در میان ملت ها پیدا کرده و به نقطه امید ملت ها تبدیل شده است.


به گفته احمدی نژاد، استان سمنان می تواند یک الگوی سازندگی ایرانی، اسلامی را به ملت ایران هدیه کند.


رئیس جمهور همدلی، کار و تلاش مستمر و خودباوری را از مهمترین عوامل پیشرفت و آبادانی ایران دانست و تاکید کرد: عدالت پایه و اساس پیشرفت است.


وی تصریح کرد: هدف از پیشرفت باید تحقق عدالت باشد ضمن اینکه عدالت سکوی اول پرش و بستر حرکت و شکوفایی است و تا زمانی که عدالت محقق نشود حرکت انسان ها به سوی کمال و شکوفایی حقیقی آغاز نمی شود.


رئیس جمهور ساختن ایران را خدمت به بشریت، انبیا و اولیا الهی و خدمت به عدالت و یگانه پرستی در جهان دانست و گفت: دنیا متوجه ایران است بطوری که تمام تحولات ایران زیر ذره بین دنیا قرار دارد.


وی اضافه کرد: با تحرک دیپلماتیکی که دولت جمهوری اسلامی ایران دارد امروز ما به اندازه سفرهای استانی، دیدار با مقامات کشورهای خارجی و همچنین سفرهای خارجی داریم.


به گفته رئیس جمهور، پیشرفت ایران یک معنای فرهنگی در دنیا دارد و لازمه ساختن ایران داشتن همدلی است، هر کسی هر جایی که هست باید این حس را داشته باشد که برای اعتلای ایران و نجات بشریت کار می کند.


دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه خودباوری از دیگر عوامل ساختن کشور است، اذعان کرد: محورهای اصلی حمله شیاطین و طاغوت های عالم سلب خودباوری از ملت های دنیا است زیرا ملتی که خودباوری را از دست دهد به راحتی تحت سیطره قرار می گیرد.


رئیس جمهور به علل و عوامل موفقیت آمیز بودن اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها اشاره کرد و گفت: محتوا و هدف اصلی قانون هدفمند سازی یارانه ها ایجاد عدالت است.


وی ادامه داد: از این رو هر اقدامی که در جهت اجرای عدالت باشد خداوند متعال به آن برکت بخشیده و خود این کار باعث ایجاد صمیمیت و ارتقاء معنویت می شود.


دکتر احمدی نژاد خاطر نشان کرد: از دیگر علل موفقیت طرح هدفمندسازی یارانه ها این بود که خادمان ملت حتی برای بررسی ریزترین جزئیات آن وقت گذاشتند و اعتماد بین مردم و مسئولان نیز از دیگر عوامل موفقیت در اجرای این قانون است.


پایان پیام/.

کد خبر 10270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha