شهروندان به استان های  خوزستان و لرستان سفر نکنند

فرماندار شهرستان دره شهر گفت: باتوجه به قرنطینه اکثر شهرهای استان خوزستان و چند شهر استان لرستان، از شهروندان درخواست می شود که از سفر به این دو استان خود داری نمایند.

«کیانوش محمد نژاد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان بسیار کاهش پیدا کرده و این امر نگران کننده است.

 

وی افزود: کاهش حساسیت و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، اماکن و اصناف بسیار نگران کننده است و با اندکی غفلت وضعیت به حالت نارنجی و قرمز باز می گردد.

 

محمدنژاد یادآور شد: اگر شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند بدون شک محدودیت ها اعمال می شود.

 

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و تمامی اصناف شهرستان  ضرورت دارد و عدم رعایت غیر قابل پذیرش  است.

 

محمدنژاد گفت:  شرکت شهروندان در مراسمات عزا و عروسی ها نگران کننده است که متاسفانه به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه نمی شود و این خود یک زنگ خطر برای افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان است.

 

فرماندار شهرستان دره شهر یادآور شد: مردم از حضور در تجمع ها خودداری کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را همواره و در هر شرایطی به دقت رعایت کنند.

 

محمدنژاد خاطرنشان کرد: همه اعضای ستاد کرونا شهرستان باید برابر مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی و استانی کرونا در راستای کنترل و برخورد با متخلفین پای کار باشند چرا سلامت شهروندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

کد خبر 1027017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha