برتری مسجد امام حسین جهرم به عنوان پایگاه بسیج نمونه کشور

گواهیان از کسب عنوان پایگاه بسیج نمونه کشور توسط بچه های مسجد امام حسین (ع) جهرم در پنجمین جشنواره «مالک اشتر» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اشراف فرماندهی کل سپاه در راستای تجلیل از تلاش‌های رده های برتر سپاه و بسیج هر سال اقدام به برگزاری جشنواره در سطح استانی و ملی به نام جشنواره «مالک اشتر» می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، افزود: روش های خلاق، شایسته سالاری در جهت کمک به تعالی سازمانی، بهره گیری از صلاحیت ها و نوآوری ها برای ارتقاء توانایی‌ها از ملاک های انتخاب پایگاه بسیج برتر کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین (ع) جهرم نیز در سال گذشته به عنوان برترین پایگاه بسیج کشور معرفی شده است، بیان کرد: امسال نیز این افتخار نصیب بچه های مسجد امام حسین (ع) شده است.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: به همین منظور بر اساس ارزیابی انجام شده از عملکرد یک ساله رده های برتر استان طی سال گذشته، پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم با در نظر گرفتن مولفه های مورد نظر جشنواره، موفق به راه یابی  در سطح ملی و کسب عنوان برترین رده بسیج کشور شد.

 

وی ادامه داد: این پایگاه مقاومت بسیج موفق شد برای دومین سال متوالی و در پنجمین جشنواره ملی «مالک اشتر» و دومین جشنواره اسوه بسیج عنوان برترین رده بسیج در کشور را به خود اختصاص دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم عنوان کرد: از جمله دستاوردهای این پایگاه مقاومت بسیج، وجود بیش از هزار و ۵۰۰ عضو بسیجی، برگزاری فعالیت های نوین فرهنگی با ایده های نو، کادرسازی و فعالیت در راستای شاخصه های مسجد تراز انقلاب بوده است.

 

گواهیان در پایان این افتخار را به بچه های مسجد امام حسین (ع) تبریک گفت و اذعان کرد: مالک اشتر از یاران شجاع، دلیر و باوفای حضرت علی (ع) و همچنین بازویی توانمند برای ایشان بوده، لذا از بسیجیان دلاور انتظار می رود که در شرایط امروز جامعه با الگو گیری از این یار صدیق، مالک اشتر علی زمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای باشند تا همچون گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، در مسجد امام حسین (ع) جهرم واقع شده که به عنوان یکی از کانون های برتر در استان فارس و در سطح ملی مطرح است.  

کد خبر 1027061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha