حذف مصاحبه رئیس جدید شورای مسلمانان انگلیس از «بی بی سی»

ویدئوی مصاحبه دبیرکل تازه انتخاب شده شورای مسلمانان انگلیس پس از شکایت از اینکه مجری برنامه او را مورد آزار و اذیت قرار داده است توسط «بی بی سی» حذف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «عرب نیوز»، ویدئوی مصاحبه دبیرکل تازه انتخاب شده شورای مسلمانان انگلیس  پس از شکایت از اینکه مجری برنامه او را مورد آزار و اذیت قرار داده است توسط «بی بی سی» حذف شد.

 

«زهرا محمد» 29 ساله که به عنوان اولین زن مسلمان رئیس شورای مسلمانان انگلیس شده است در برنامه «ساعت زنان» در رادیو 4 بی بی سی حضور پیدا کرد.

 

در مصاحبه ای با میزبان برنامه «اما بارنت» که به سبک قوی پرسشگری مشهور است بارها و بارها از زهرا محمد در مورد کمبود امامام زن در انگلیس سوال شد.

 

مجری در حالی که از وی سوال می کرد بارها به افزایش کشیش ها و خاخام های زن در کلیسای انگلیس و جامعه یهودی انگلیس اشاره کرد.

 

محمد كه قبلا گفته بود چشم انداز او ایجاد نهاد واقعاً فراگیر و متنوع است چهار بار به طور مستقیم پاسخ این سال را نداد و گفت كه نقش زنان  در رهبری فعالیت های مذهبی در پارامترهای موقعیتی که او در آن قرار دارد،نیست.

 

این بخش توسط بی بی سی حذف شده و در یک حساب رسمی توییتر منتشر شد ، اما اکنون پس از اینکه شاکیان گفتند که در این مصاحبه زهرا محمد مورد حمله قرار گرفته است به طور کامل حذف شد.

 

«ساعت زنان» سابقه طولانی در مصاحبه های چالش برانگیز با سیاستمداران جامعه و رهبران دینی در مورد نمایندگی زنان دارد.

 

شورای مسلمانان انگلیس یک گروه حمایتی متشکل از بیش از 500 سازمان ، بزرگ ترین نهاد مسلمان در انگلیس است.حذف 

کد خبر 1027098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha