فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) به دیدار خانواده شهید عبدی رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) از دیدار امام جمعه و مسولان شهر هشجین به همراه فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) با خانواده شهید عبدی خبر داد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حجت‌الاسلام «علی شفا بخش» امام جمعه و مسولان شهر هشجین به همراه فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) به دیدار خانواده شهید عبدی رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: در این دیدار که برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت محدود برگزار شد از خدمات و فداکاری خانواده شهید عبدی تقدیر و تجلیل شد.

 

وی اظهار داشت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین معیارهای بهداشتی در این دیدار برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بود.

 

نوروزی تاکید کرد: شهدا بخشی از هویت انقلابی جمهوری اسلامی هستند که با نثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری و موجب به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی بلوغ شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: دوران دفاع مقدس در تربیت نسل انقلابی برای دفاع از حریم آرمان های امام خمینی (ره) را به وجود آورد و امروز مدافعان حرم از این نوجوانان و جوانان تشکیل شده اند.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: این دیدار در راستای عمل جوانان مسجدی به بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در خصوص دلجویی از خانواده های معظم شهدا صورت گرفت.

 

کد خبر 1027104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha