کرونا فعالیت‌ های بچه های مسجد را متوقف نکرد/ اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی

مظاهری گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اغلب فعالیت های حضوری فرهنگی، جوانان بچه های کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری فعالیت‌های خود را از طریق فضای مجازی و شیوه‌های مختلف دیگر در استان ادامه می‌دهند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اغلب فعالیت های حضوری فرهنگی، جوانان بچه های کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری فعالیت‌های خود را از طریق فضای مجازی و شیوه‌های مختلف دیگر در استان ادامه می‌دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر ۴۳۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد چهارمحال و بختیاری فعال هستند که در ایام کرونایی نه تنها فعالیت های خود را تعطیل نکردند بلکه از زمان شیوع این ویروس منحوس فعالیت های کانون های مساجد این استان در بخش های مختلف به صورت روزانه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کرونا تعداد زیادی از مردم را در استان با مشکلات مختلف مواجه کرده است افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری با اجرای طرح های مختلف شامل توزیع کمک های مومنانه، اجرای طرح نذر قربانی، توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی، تولید و توزیع اقلام بهداشتی و اجرای برنامه های متعدد در فضای مجازی ویژه نوجوانان و جوانان، یاری گر نیازمندان آسیب دیده از کرونا و مردم استان هستند.

 

مظاهری گفت: هدف ما اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری مسجدی در قالب های مختلف است که استفاده از فضای مجازی می تواند قالب جدید و متفاوتی از گذشته باشد زیرا از این طریق می توانیم افراد جدید را جذب کرده و مسجد و فعالیت های مسجدی را معرفی کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان با برنامه ریزی دقیق و با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های مختلفی را در دهه فجر امسال برگزار کردند.

 

کد خبر 1027123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha