تبیین نقش  مسجد در حوزه های مختلف در دستور کار فعالیت های کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین گفت: تبیین نقش کانون و مسجد در حوزه های مختلف در دستور کار فعالیت های کانون امام علی(ع) نکا قرار دارد و این مهم در دهه فجر با قوت بیشتری اجرایی شد و در طول سال ادامه خواهد داشت.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است  و به همین مناسبت ویژه برنامه های مختلفی به محوریت کانون و مسجد در کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاکیدات پرهیز از تجمعات، برنامه های دهه فجر متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد و گردهمایی ها محدودتر و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی شد.

چادرنشین گفت: 15 برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار شد و تلاش شد تا در راستای نهادینه کردن ارزش ها تلاش شود.

وی تصریح کرد: آذین بندی محله و مسجد و کانون، توزیع لوازم التحریر، کمک های مومنانه، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل و تکریم از فعالان مسجدی، دیدار با امام جمعه نکا، معرفی کتاب ها ی امام خمینی(ره)، برپایی سخنرانی مجازی و جلسات روشنگری، برگزاری مسابقات نقاشی و مسابقات ورزشی، توزیع ماسک و تست کرونا و.. از برنامه های دهه فجر در کانون امام علی(ع) نکا بوده است.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) با توجه به شرایط کرونایی مسابقات ورزشی را با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کرد و همچنین توزیع ماسک و مسابقات تیراندازی با قوت اجرایی شد.

چادرنشین یادآور شد: با توجه به شرایط امروز کشور در پی شیوع این ویروس منحوس( کووید19) در جامعه بیشتر برنامه‌های جشن انقلاب اسلامی در فضای مجازی با محوریت مساجد برگزار شد و این مهم در دستور کار کانون امام علی(ع) نکا هم بوده است و تلاش شد تا با استفاده از توان جوانانو نوجوانان برنامه های متنوع تری برگزار شود.

کد خبر 1027144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha