پیگیری بیش از ۱۹۰۰ مورد شکایت مردمی از واحد های صنفی و تولیدی ایلام

معاون بازرسی سازمان صمت ایلام از پیگیری بیش از ۱۹۰۰ مورد شکایت مردمی از واحد های صنفی و تولیدی ایلام خبر داد.

«عزت الله عبدخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با ابراز قدردانی از رشد مطالبه گری و همیاری مردمی در حوزه نظارت و بازرسی، اظهار کرد: از جانب مردم استان در ۱۰ ماه گذشته یک هزار و ۹۷۰ فقره گزارش و یا شکایت از واحد های صنفی و تولیدی را به سازمان واصل شده است که در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته است.

 

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت ایلام گفت: عمده این گزارشات و شکایات در بخش کالایی به تعداد یک هزار و ۶۷۱ فقره و 299 مورد نیز در بخش خدمات بوده است.

 

وی افزود: از این گزارشات یک هزار و ۲۰۲ فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس ۱۲۴ انجام گرفته و 66مورد به صورت گزارش حضوری و  702مورد شکایت کتبی وصول شده است.


عبدخانی تصریح کرد: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان گرامی 846 واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده تخلف برای آن ها تشکیل گردید و 86مورد رضایت شاکیان توسط متخلفین جلب شده است.


وی در پایان با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز 1400خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در سراسر استان گزارشات تخلف واحدهای صنفی و تولیدی را می‌توانند از طریق سامانه۱۲۴، تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام  تا بازرسان این سازمان در سراسر استان در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کنند.

کد خبر 1027162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha