لزوم تشکیل کمیته امورجوانان ذیل شورای فرهنگ عمومی/آژیر خطر کرونا جدی گرفته شود

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر اینکه آژیر خطر کرونا باید جدی گرفته شود، گفت: در آستانه موج چهارم کرونا تا تزریق واکسن، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی الزامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی»  صبح امروز(۲۶بهمن) در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه رسیدن انسان به رحمت الهی یکی از فلسفه های خلقت است، اظهار کرد: تقوا، استغفار ، گوش فرا دادن به قرآن راه های رسیدن به رحمت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ۸ آیه در قرآن کریم داریم که به رحمت ختم می شود، افزود:انسان با رحمت الهی، کمال و ترقی وجودی پیدا می‌کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن قدردانی از حضور باشور و شعور مردم مازندران در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن یا همان خودرو پیمایی که چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را متفاوت تر کرده، افزود: با تلاش سربازان گمنام و نیروهای پرتلاش انتظامی امنیت در دهه فجر به خوبی برقرار شد.

 

وی خواستار تشکیل کمیته امور جوانان ذیل نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران شد تا از ظرفیت جوانان در امور مختلف از جمله کانون های فرهنگی هنری مساجد بهره گیری شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه مسجد بهترین مکان برای تحقق تربیت دینی است، افزود: باید بکوشیم تا با پیوند جوان و مسجد در تحکیم بنیان اخلاقی جوانان نقش ایفا کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر اینکه آژیر خطر کرونا باید جدی گرفته شود، گفت: در آستانه موج چهارم کرونا تا تزریق واکسن، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی الزامی است.

 

وی به شیوع کرونای انگلیسی در استان اشاره کرد و خاطرنشان شد: انتظارمان این است که مردم رعایت کرده و  آژیر خطر را در این زمینه جدی بگیرند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به نامه سردار«سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا درخصوص گردشگری مازندران اشاره کرد و خواستار پیگیری جدی این دغدغه فرماندهی محترم سپاه کربلا شد.

کد خبر 1027176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha