برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) در همدان

حجت الاسلام نامور گفت: مسابقه کتابخوانی به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین علیه السلام کتاب در جستجوی جانشین پیامبر به قلم « نادر فضلیبه» ۱۲ نفر به قید قرعه جایزه نقدی اعطا می گردد.

حجت الاسلام «حمیدرضا نامور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مسابقه کتابخوانی به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین علیه السلام کتاب در جستجوی جانشین پیامبر به قلم « نادر فضلیبه ۱۲»  نفر به قید قرعه جایزه نقدی اعطا می گردد.

 

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی بنیاد غدیر همدان  افزود: برای دریافت فایل کتاب و ارسال پاسخ نامه به ادمین کانال ایتایی بنیاد غدیر همدان   به آدرس  :Eitaa.com/bonyadghadirhamedan99  مهلت ارسال پاسخنامه تا روزه میلاد حضرت امیرالمومنین علیه السلام مصادف با ۱۳ رجب است.

 

وی افزود: برنامه ریزی برای جذب نسل جوان و و افزایش گستره مخاطبین ماهیت غدیر با تکیه بر ارتباطات و فناوری  های نوین ، تاکید بر اجرای برنامه های علمی، پژوهشی و اموزشی در حوزه های غدیر، سیره امیرالمونین (ع) و  نقش بنیاد بین المللی غدیر؛ سیاست گذاری، برنامه ریزی، پیگیری و ایجاد زمینه و انگیزه در میان مدیران و کارکنان سازمان ها  و نهادهای دولتی و عمومی و تشکل های مردمی و اقشار مختلف جامعه از اهداف بنیاد غدیر همدان است.

 

نامور گفت: تلاش در جهت تقویت وحدت مسلمین از طریق تبیین عالمانه غدیر، طرح امیرالمومنین(ع) به عنوان محور وحدت و پرهیز از هرگونه فعالیت و اقدام تفرقه انگیز، تبین غدیر و فلسفه آن ، توجه و تاکید بر بعد حکومتی ، ترویج مفاهیم خطبه غدیر ،  معرفی سوره ها و آیاتی از کلام الله مجید که در شان ولایت امیرالمومنین علیه السلام و عصمت اهل بیت (ع) نازل شده از دیگر اهداف بنیاد غدیر است.

 

وی اظهار داشت: تبلیغ و ترویج رویداد عظیم غدیر خم و توجه دادن افکار مسلمانان جهان به‌ضرورت نهادینه شدن فرهنگ غدیر در جوامع اسلامی از دیگر اهداف بنیاد غدیر است.

 

 

 

کد خبر 1027184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha