۷۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل در ایلام اجرایی شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: ۷۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل در ایلام اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  «رضا محمدرحیمی» روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل این استان، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ نشست ستاد برگزار و مشکلات ۱۶۰ واحد تولیدی در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری بررسی شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد مصوبات این ستاد اجرایی شده و مابقی در دست اقدام است.

 

وی رفع موانع زیرساختی، تامین اعتبار و تسهیلات و سرمایه در گردش، مسایل و مشکلات مالیاتی و زیست محیطی را از جمله مسایل مربوط به واحدهای تولید اعلام کرد.

 

محمدرحیمی بااشاره به سال جهش تولید و تاکید استاندار ایلام بر اهتمام و تلاش مضاعف در سال پایانی دولت، گفت: تلاش و فعالیت مدیران و مجموعه اقتصادی استان، گره‌گشایی و رفع موانع تولید موجب بهبود شرایط اقتصادی و تولیدی شده است.

 

وی افزود:  بر اساس گزارش عملکرد و اثربخشی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها توسط وزارت کشور، عملکرد استان ایلام در سه ماه سوم سال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در جایگاه دوم کشوری بعد از استان تهران قرار گرفته است.

 

گفتنی است، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات ۶ واحد تولیدی شامل پرواربندی، مرغداری، سیمان، واحد تعاونی و طرح تولید نخ و کارخانه تولید آسفالت بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آنها مصوب شد.

کد خبر 1027204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha