۳ میلیون مرسوله پستی از اول سال تاکنون جا به جا شده است

موسوی با بیان اینکه شرکت پست با تجهیز خود و بروز کردن سیستم ها به سمت مجازی حرکت کرده است، گفت: امسال یک میلیون و ۷۵۰ هزار مرسوله به صورت فیزیکی و در حوزه اینترنت یک میلیون و ۱۲۰ هزار مرسوله جابجا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید احمد موسوی» امروز یکشنبه (26 بهمن) در نشست خبری آغاز به کار نخستین شبکه مراکز نوآوری تولید محتوای دیجیتال کشور در مشهد؛ بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بعد از حوزه بهداشت، پست جزو دستگاه خدمات رسانی بوده که خدمات ارزنده ای را به صورت شبانه روزی با صد درصد ظرفیت ارائه کرده است.

 

مدیر کل پست خراسان رضوی  با بیان اینکه امروز فضای مجازی و بازار الکترونیک جامعه را به سمت اقتصاد دیجیتال پیش می برد؛ اظهار داشت: شرکت پست نیز با توجه به رویکرد جدید کشور خدمات ارایه می دهد که نمایشگاه مجازی کتاب نمونه ای از آن است. ۷ هزار روستا و تمام شهرهای کشور به سیستم مجازی وصل شدند و پست هم عدالت فرهنگی و عدالت یارانه ای را برقرار کرد. در این نمایشگاه طی کمتر از ۱۲ روز ۱ میلیون ۲۵۴ هزار جلد کتاب آنلاین خریداری شد.

 

وی گفت: شرکت پست با تجهیز خود و بروز کردن سیستم ها به سمت مجازی حرکت کرده است و در حال حاضر اکثر خریدها به صورت سفارش های آنلاین صورت می گیرد.

 

موسوی عنوان کرد: سال گذشته 870 هزار مرسوله در طی 10 ماه جابجا شده است و امسال این رقم به یک میلیون و 750 هزار مرسوله که تقریبا 100 درصد رشد در مرسولات پستی داشتیم و در حوزه اینترنتی تقریبا 60 درصد رشد داشته ایم. سال گذشته 670 هزار مرسوله به صورت اینترنتی جایجا شده و امسال یک میلیون و 120 هزار مرسوله جابجا شده است.

 

کد خبر 1027226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha