رسانه از فعالیتهای فرهنگی موثر و مهم است

فلاح لاله زاری اهالی رسانه و خبررا مهمترین بخش فرهنگی استان سمنان از نظر کمی و کیفی دانست وگفت: رسانه از فعالیتهای فرهنگی موثر و مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«فرشید فلاح لاله زاری» در آیئن اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر ضمن تجلیل از دست اندرکاران این جشنواره، اهالی رسانه و خبر را مهمترین بخش فرهنگی استان سمنان از نظر کمی و کیفی خواند و گفت: فعالان رسانه ای در استان سمنان فعالیت های موثر و شاخصی داشته اند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه  جامعه رسانه ای در عصر حاضر درگیر یک جنگ فرهنگی رسانه ای هستند گفت:این قشر باید با توجه به این مساله به فعالیت های بیشتر و اثرگذاری بپردازند.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت فرهنگی موثر اظهارداشت: رسانه از فعالیتهای فرهنگی موثر و مهم  است.

 

فلاح لاله زاری با تأکید بر اینکه در استان سمنان با استقبال و فعالیت گسترده رسانه ای مواجه هستیم افزود: فعالیت های خبرنگاران و اهالی رسانه در جشنواره ابوذر قابل ستایش است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه با بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم درست است که در عرصه دفاع از حرم، تقویت و هدایت نیروهای مقاومت، مقابله با توطئه های صهیونیست ها و آمریکایی ها در منطقه نقش مهم و تاثیر گذاری داشته است اما عرصه تاثیر گذار این شهید بزرگوار حضور و فعالیت در فعالیت های فرهنگی بوده است.

 

وی متذکر شد: شهید سلیمانی اولین مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، اولین موزه دفاع مقدس، اولین کنگره سرداران و شهدا و اولین فردی بود که اقدام به انتشار آثار شهدا در قالب کتاب و رمان کرد و این بخش از فعالیت های ایشان بیانگر اهمیت توجه به بخش فرهنگ است.

 

فلاح لاله زاری تصریح کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا که فعالیت های فرهنگی و هنری متوقف شده است، بسیج این فعالیت ها را استمرار بخشیده و به برگزاری آن همت گمارده است.

کد خبر 1027244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha