۱۰هزار برنامه همزمان با دهه فجر در مازندران برگزار شد

حجت الاسلام یوسف پور از برگزاري ۱۰ هزار عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در استان مازندران خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال عمده برنامه ها از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، حجت الاسلام «یوسف یوسف پور» امروز (26 بهمن) در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به فعاليت 23 كميته تخصصي ذیل ستاد دهه فجر استان در شهرستان ها، اظهار کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر ایام الله دهه فجر و چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40جلسه با محوریت گرامیداشت این ایام با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا در سطح استان برگزار شد.

 

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مازندران از تهیه و توزیع ۲۰هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در سطح استان مازندران جهت استفاده در برنامه های مناسبتی ایام الله  دهه فجر خبر داد و افزود: ۳۵۰۰پرچم  از این تعداد در سطح مرکز استان توزیع شد.

 

وی به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جهت طراحی و چاپ پوستر ویژه دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:تعداد 80هزار پوستر  چاپ و در سطح استان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام یوسف پور یادآورشد: نواختن زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن، برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در روز ۱۶ بهمن، برگزاری مراسم به صورت خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن و پخش سخنرانی‌ها از صدا و سیما از برنامه‌های مهم دهه فجر امسال در مازندران بوده است.

 

وی افزود: برگزاری یادواره های مجازی شهدا، برپایی محفل انس با قرآن و ختم قرآن، برگزاری شب شعر و خاطره گویی،ارائه خدمات رایگان ویزیت پزشکی، توزیع کمک مومنانه، برپایی ایستگاه صلواتی و... از دیگر برنامه های این ایام بوده است.

 

حجت الاسلام یوسف پور  از برگزاري 10 هزار عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در استان مازندران خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال عمده برنامه ها از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اجرا شده است.

 

وی خاطرنشان شد: پیش بینی می شود تعداد برنامه های گرامیداشت این ایام در سطح مازندران به 40هزار برنامه برسد.

کد خبر 1027246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha