طرح جامع اطفا حریق شیراز با همکاری دانشگاه شیراز به مرحله پایانی رسیده است

قانع گفت: طرح جامع اطفا حریق شیراز با همکاری دانشگاه شیراز به مرحله پایانی رسیده است که تا اردیبهشت ماه به صحن شورای اسلامی شهر شیراز می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی قانع»، امروز (یکشنبه 26 بهمن) در مراسم افتتاحیه بزرگترین سایت آموزشی آتش نشانان جنوب کشور که در شهرک «والفجر» شیراز برگزار شد، گفت: با حمایت قاطع شهردار شیراز، 600 میلیارد ریال برای خدمات ایمنی هزینه شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه آموزش و ورزش مهمترین مسائلی است که در آتش نشانی مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: با ابزار آمادگی جسمانی مد نظر، باشگاه های کوچک ورزشی را ایجاد کردیم.

وی با اشاره به اینکه ساختمان آموزش سگ های تجسس امروز برای اولین بار در کشور احداث شد که بیش از 9 میلیارد ریال هزینه شد، تاکید کرد: ساختمان علت یابی حریق هم امروز به بهره برداری رسید.

قانع با تاکید بر اینکه تجهیزات ایمنی بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: مجموعه ورزشی شماره سه در بلوار «امیرکبیر» ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز جایگزین فرماندهی آتش نشانی در نظر گرفته شده است، افزود: اگر برای مرکز فرماندهی مشکلی ایجاد شود با ایستگاه ها ارتباط قطع می شد اما امروز ساختمان جایگزین پیش بینی و افتتاح شد.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که در بحث خرید تجهیزات عملیاتی، توانستیم تجهیزات مناسبی بگیریم، گفت: طرح جامع اطفا حریق شیراز با همکاری دانشگاه شیراز به مرحله پایانی رسیده است که تا اردیبهشت ماه به صحن شورای اسلامی شهر شیراز می رسد.

قانع گفت: 12 هزار عملیات به همت آتش نشانان انجام شده است.

 

کد خبر 1027249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha