احداث دومین سایت آموزش تخصصی و تاکتیک آتش نشانان کشوری در شیراز

ناصری گفت: احداث دومین سایت آموزش تخصصی و تاکتیک آتش نشانان کشوری و احداث اولین سایت آموزش سگ های زنده یاب در کشور در سال ۹۹ عملکرد موثری در آتش نشانی و خدمات شهرداری شیراز بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی ناصری»، امروز (یکشنبه ۲۶ بهمن) در آئین افتتاح سایت آموزش آتش نشانان جنوب کشور با تبریک ماه رجب گفت: در حوزه معاونت خدمات شهری، برنامه هایی برای شیراز 1420 در نظر گرفته شده و توسعه پنج ساله شهرداری در نظر گرفته شده که مطلوب شهر شیراز باشد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: راز رضایتمندی از زندگی، همواره مشغول به کار بودن و پویایی است که سر لوحه شورای اسلامی و شهرداری شیراز است.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شیراز اضافه کرد: شهرداری شیراز با انجام امور مختلف به سمتی رفته که در مسیر انجام کار درست قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اگر در هر جامعه صداقت رشد کند موجب ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد می شود و باید اصل عمل گرایی را با جدیت در انجام امور شهر شیراز دنبال کنیم تا همواره به شکوفایی برسیم.

ناصری تاکید کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در سطح استان و در سطح کشور به طور ویژه می درخشد و سال گذشته در بین 12 سازمان زحمتکش شهرداری شیراز، مدیریت پسماند مقام اول و آتش نشانی رتبه دوم را از آن خود کردند و رتبه سوم نیز به سازمان آرامستان ها تعلق گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم همواره شاهد رقابت سازمان های شهرداری شیراز باشیم و بیشترین عملیات عمرانی در تاریخ آتش نشانی شهرداری شیراز در سال 99 در دوران کرونا بود که کل مبلغ عملیات عمرانی حدود 594 میلیارد ریال و مساحت کارهای عمرانی 19 هزار و سه متر مربع بوده است.

ناصری اعلام کرد: در سال 99 احداث دومین سایت آموزش تخصصی و تاکتیک آتش نشانان کشوری با مساحت هشت هزار و 700 متر و احداث اولین سایت آموزش سگ های زنده یاب در کشور به مساحت یک هزار و 308 متر مربع را داشتیم.

وی ادامه داد: احداث ساختمان چهار طبقه آموزش حریق برای عملیات های ویژه به مساحت یک هزار و 600 متر مربع و اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال، احداث سایت آموزش علت یابی حریق و تهویه دود، انبار مرکزی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع، احداث سوله پشتیبان عملیات به وسعت یک هزار و 250 متر مربع، شروع به کار ایستگاه بلوارهای شاهد و هویزه، تجدید بنای ایستگاه عدالت جنوبی و ... از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 1027255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha