دعوت از سرمایه گذاران برای ساخت مرکز رفاهی و آموزشی در آستارا

موسوی از سرمایه گذاران برای ساخت مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان در شهرستان آستارا دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سجاد موسوی» امروز(یکشنبه، ۲۶ بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان که در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: ۹۰ درصد پروژه های آموزشی از سال ۸۳ به بعد در شهرستان آستارا آغاز شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۶۵ مدرسه در این شهرستان ساخته شده است، افزود: این تعداد مدرسه دارای ۵۲۰ کلاس درس است.

 

وی تصریح کرد: از این تعداد مدرسه ۲۲ واحد آموزشی در بخش لوندویل، ۲۲ واحد در بخش لوندویل و ۲۱ مدرسه در شهر آستارا احداث شده است.

 

موسوی با اشاره به اینکه چهار طرح آموزشی و ورزشی اداره آموزش و پرورش بندر آستارا در حال اجراست، گفت: این طرح ها شامل سالن ورزشی مدرسه لطف الهی، کارگاه فنی هنرستان شهید حاجی عباسی، مدرسه روستای خان حیاطی و مدرسه روستای سیبلی است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا ساخت مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان را در این شهرستان یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت گردشگری آستارا ساخت این مرکز باید در اولویت باشد.

 

موسوی از سرمایه گذاران برای ساخت مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان در شهرستان آستارا دعوت کرد و گفت: برای احداث این مرکز، زمینی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع در ساحل شریعتی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1027256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha