شمار مبتلایان کرونا در بندر آستارا رو به افزایش است

صابر با بیان اینکه آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان آستارا رو به افزایش است، گفت: این امر نشان می دهد ما دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آستارا، «عباس صابر» امروز(یک‌شنبه، ۲۶ بهمن) در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه در راستای کنترل و مهار بیماری کووید ۱۹ اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته و موفقیت هایی نیز به دنبال داشته است، گفت: رفتار همه افراد جامعه در کنترل و مهار بیماری کرونا ویروس مهم است و همه باید دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

 

فرماندار بندر آستارا با اشاره به اینکه عادی و ساده انگاری ها بزرگترین ضربه را در بیماری کووید ۱۹ به ما وارد می کند، افزود: دیگر واقعا زمان تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی نیست، چرا که باید با افزایش آگاهی عمومی بر روی مسائل کلان‌ تر برای مقابله با این بیماری به نتایج مثبت و قابل توجه دست یافت.

 

وی تصریح کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی شرایط سخت‌ تر و بدتری را در آینده نزدیک به ما تحمیل می کند و باید کرونا ویروس را جدی بگیریم.

 

صابر با بیان اینکه سلامت جامعه در اولویت فعالیت ‌های ما قرار دارد، گفت: مشاغل گروه یک باید بیشترین توجه را به این مسئله داشته باشند.

 

فرماندار بندر آستارا اضافه کرد: اگر صنفی پروتکل‌ های بهداشتی را رعایت نکند در راستای حفظ سلامت جامعه پلمپ می شود.

 

صابر با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان آستارا روبه افزایش است، اعلام کرد: این امر نشان می دهد ما دستورالعمل ها را رعایت نمی کنیم. در حوزه سلامت و جان مردم با کسی شوخی نداریم و برخوردها جدی خواهد بود.

 

کد خبر 1027264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha