ادامه طرح ناظران سلامت در خوزستان/ بیش از ۲۴ هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند

خدادادی با بیان اینکه با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا در خوزستان طرح ناظران سلامت بشردوستان جوان هلال احمر استان با جدیت دنبال می‌شود گفت: تاکنون بیش از ۲۴ هزار و ۸۶۰ نفر از خدمات ارائه شده این طرح بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» ظهر امروز (یکشنبه 26 بهمن) با بیان اینکه از ادامه فعالیت بشردوستان جوان هلال احمر خوزستان در اجرای طرح « ناظران سلامت» خبر داد و اظهار کرد: این طرح با توجه به تفاهم‌نامه همکاری جمعیت هلال احمر با وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 5 آذر در این استان به اجرا درآمده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر با همراهی بازرسان سلامت محیط دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: تاکنون سه هزار و 973 تیم فعال در سراسر استان خوزستان به فعالیت و ارائه خدمات داوطلبانه و بشردوستانه اشتغال داشته و بیش از 24 هزار و 860 نفر نیز از خدمات ارائه شده بهره‌مند شده‌اند.

 

خدادادی با تشریح این مسئله که باید برای رهایی از ویروس کرونا به مثلث آموزش و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، واکسیناسیون و قرنطینه مبتلایان توجه و نسبت به آنها اهتمام ورزید عنوان کرد: حال که شاهد شیوع بسیار سریع این ویروس و آغاز موج جدیدی از همه‌گیری کووید ۱۹ در سطح استان خوزستان هستیم رسالت و مأموریت تیم‌های ناظران سلامت خطیرتر شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: بدیهی است که هر گونه ساده‌انگاری و عادی تصور شدن وضعیت که باعث عدم رعایت دقیق و صحیح شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌شود، می‌تواند خوزستان را به لبه پرتگاه کشانده و فاجعه ایجاد کند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان همچنین با اشاره به اینکه اعضای این جمعیت با ارائه کارت شناسایی معتبر و ملبس به کاور فرم سازمانی به مراکز مورد بازدید مراجعه می‌کنند یاد آور شد: بیش از 41 هزار مکان اعم از بانک‌ها، اصناف، فروشگاه‌ها، بازارها و محلات تاکنون مورد بازدید و پایش قرار گرفته است.

 

کد خبر 1027266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha