تلاش داریم رویکرد جوانگرایی شورای فرهنگ عمومی مازندران در برنامه ها ملموس باشد

زارع از تشکیل کمیته امورجوانان ذیل شورای فرهنگی عمومی مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم در راستای لبیک به دغدغه رهبری مبنی بر استفاده از جوانان در عرصه های مختلف، رویکرد جوانگرایی این شورا در برنامه ها ملموس و مشهود باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، «عباس زارع» امروز (26 بهمن) در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن قدرانی از مردم شریف استان مازندران برای خلق حماسه ای متفاوت در راهپیمایی خوردویی و موتوری 22بهمن ماه امسال، گفت: این جلسه با هدف بررسی مصوبات گذشته شورای فرهنگ عمومی استان در حوزه های جوانان، عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایام الله دهه فجر و 22بهمن و روند رسیدگی به کارگروه مساجد استان برگزار شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی، دینی، پزشکی، آموزشی و... اشاره کرد و افزود: جوانان در تشکیل و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی نقشی بسیار تعیین کننده داشتند.

 

وی ادامه داد: با نگاهی اجمالی به تاریخ کشور در دوران دفاع مقدس، نام و نشانی از سرداران جوانی را می بینیم که با غیرت مثال زدنی خود از انجام مسئولیت های بسیار سنگینی بر آمدند و این تنها دورانی بود که یک وجب از خاک میهن به دست بیگانگان نیفتد.

 

دبیرشورای فرهنگ عمومی مازندران ضمن قدردانی از دغدغه مندی و شور و شعور جوانان حاضر در این نشست به نمایندگی از سایر سمن های جوانان،افزود:استفاده از فکر و توان جوانان برای دستیابی به قله های پیشرفت به دفعات متعدد از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده و تلاش داریم در راستای لبیک به این دغدغه رهبری رویکرد جوانگرایی در شورای فرهنگ عمومی مازندران در برنامه ها و فعالیت ها ملموس و مشهود باشد.

 

 وی از تشکیل کمیته امورجوانان ذیل نشست شورای فرهنگی عمومی مازندران به خواست نماینده ولی فقیه دراستان خبر داد و اظهار کرد: همکاری های همه جانبه با خانه جوانان با هدف بررسی و حل دغدغه ها و مشکلات آنان ضروری است .

 

زارع به وجود تفاهم نامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با خانه جوانان استان اشاره و تاکید کرد: مشکلات و نیازمندی های جوانان در حوزه فرهنگی و هنری به درستی رصد و عملیاتی می شود.

 

کد خبر 1027322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha