آغاز توزیع «هنرکارت»  هنرمندان در مازندران

زارع گفت: اولین هنر کارت هنرمندان استان مازندران امروز در حاشیه آئین افتتاح دفتر انجمن موسیقی مازندارن به صورت نمادین به «محسن بافنده» به عنوان دریافت کننده اولین هنر کارت عرصه موسیقی و « رضا بسطامی» هنرمند عرصه تلویزیون و سینما مازندران اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، «عباس زارع» در حاشیه افتتاح انجمن موسیقی مازندران از اهدای اولین هنر کارت به هنرمندان مازندرانی خبر داد و اظهار کرد : این اقدام با هدف تکریم هنرمندان و حمایت از آن ها در شرایط بیماری کرونا صورت گرفته است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه این هنر کارت با پیگیری ها و تلاش صندوق اعتباری هنر ارائه شد، افزود: در مرحله اول و به صورت نمادین در این مراسم به دو هنرمند مازندرانی در عرصه موسیقی و سینما هنر کارت اهداء شد.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از سرعت توزیع بسته های هنرکارت از سوی صندوق هنر افزود: تاکنون تعداد 8 بسته حاوی هنرکارت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه مازندران از تهران به اداره کل رسیده و نماینده صندوق به سرعت مشغول تفکیک هنرکارتها بر اساس شهرستان ها است و سری اول توزیع شهرستانی از ابتدای هفته جدید آغاز خواهد شد.

 

زارع گفت: با توجه به اینکه بسته های هنرکارت توسط تیپاکس به طور روزانه از تهران به استان ارسال می شود، نماینده صندوق در استان ناگزیر است هربار تعداد 10 عدد از بسته ها را به تفکیک شهرستان ها تنظیم و سپس به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها ارسال نماید.

 

وی با اشاره به قابلیت های هنر کارت خاطر نشان کرد: نسبت به دیگر کارت های اعتباری این یک کارت منزلت هنرمندان است و شرایط ممتازی نسبت به دیگر کارت های اعتباری دارد زیرا علاوه بر عملیات بانکی به عنوان کارت شناسایی نیز محسوب می شود و همه خدمات بیمه ای و مستمری هنرمندان نیز از طریق آن انجام می پذیرد.

 

به گزارش شبستان، امروز در حاشیه آئین افتتاح دفتر انجمن موسیقی مازندارن به صورت نمادین اولین هنر کارت هنرمندان استان مازندران به «محسن بافنده» به عنوان دریافت کننده اولین هنر کارت عرصه موسیقی و « رضا بسطامی» هنرمند عرصه تلویزیون و سینما مازندران اهدا شد.

کد خبر 1027325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha