اعطای ۵ کارت مهربانی به خانوارهای نیازمند روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی از اعطای ۵ کارت مهربانی به خانوارهای نیازمند روستای گرجی محله بهشهر خبرداد و گفت: این کارت جهت خرید روزانه نان به افراد نیازمند روستا اهدا شد.

« محمد مهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: تلاش برای رفع نیاز نیازمندان از برنامه های مهمی است که در دستور کار داریم و در همین راستا از هر فرصتی برای رفع نیازها استفاده می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: کار خیر و خداپسندانه خرید روزانه نان برای نیازمندان با حفظ کرامت انسانی کاری از کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر با همکاری خادمیاران رضوی است که در مجموع 5 کارت به ارزش 22 میلیون و 500 هزار ريال به نیازمندان این روستا کمک شد.

 

وی تصریح کرد: ارزش هر کارت 4 میلیون و 500 هزار ریال است که برای 5 خانوار و روزانه 5 هزار تومان خرید نان شارژ شده است و به مدت 3 ماه شارژ شده است و در صورت نیاز 3 ماه بعد هم تمدید می شود.

 

الیاسی گفت: اعطای 5 کارت مهربانی به خانوارهای نیازمند روستای روگرجی محله بهشهر با هدف دستگیری از نیازمندان اجرایی شده است و در مراحل بعدی با شناسایی نیازمندان واقعی بیشتر، افراد دیگری هم تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: در صورتی که نیاز این افرادی که کارت به آنان تعلق گرفته است؛ برطرف نشود؛ کارت مجددا" شارژ می شود.

کد خبر 1027380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha