سفر وزیر بهداشت به قزوین

در پی فوت یک نفر در استان قزوین بر اثر ابتلا به کرونای انگلیسی، نمکی وزیر بهداشت و درمان امروز به استان قزوین سفر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سعید  نمکی» وزیر بهداشت و درمان به منظور بررسی وضعیت استان قزوین در ابتلا به کرونا و با توجه به فوت یک نفر در شهرستان آبیک بر اثر ابتلا به کرونای انگلیسی امروز (دوشنبه 27 بهمن) به قزوین سفر می کند.

 

وزیر بهداشت در این سفر در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استانداری قزوین شرکت می کند.

 

با توجه به سفر وزیر بهداشت و درمان به استان، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تازه ترین توئیت خود نوشت: استان قزوین درگیر ویروس منحوس کرونای انگلسی شده، در حالی که زیرساخت های بهداشت و درمان آن نیاز جدی به ارتقاء دارد تا بتواند پاسخگوی موج جدید کرونا باشد.

 

«فاطمه محمد بیگی» ادامه داده است: اعتبارات قطره چکانی برای پروژه های مهم حوزه بهداشت و درمان استان قزوین، چون پروژه حیاتی بیمارستان 700 تختخوابی قزوین، نمی تواند پاسخگوی نیازهای استان باشد، پیش از این از آقای نمکی برای سفر به قزوین دعوت کرده بودم تا از نزدیک بیمارستان های فرسوده که گاه قدمت بالای 70 سال دارد را مشاهده کنند، آقای وزیر حوزه بهداشت و درمان استان قزوین نیازمند نگاه ویژه شماست.

کد خبر 1027414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha