تولید مسکن متناسب با استطاعت خانواده‌ها یکی از مشکلات عمده این عرصه است

محمودزاده با بیان اینکه تولید مسکن متناسب با استطاعت خانواده‌ها یکی از مشکلات عمده این عرصه است افزود: ممکن است تصور بر این باشد که در حال حاضر با تعداد واحد مسکونی مازاد بر خانوار مواجه هستیم اما فاصله بین توان خرید خانوار‌ها با مسکن زیاد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با قدردانی از اهتمام نمایندگان برای کمک به روند تولید مسکن گفت: ما از هر قدمی که به تولید مسکن کمک کند استقبال می‌کنیم البته جزئیاتی در این طرح وجود دارد که باید بررسی و رفع اشکال شود.

 

محمودزاده با بیان اینکه تولید مسکن متناسب با استطاعت خانواده‌ها یکی از مشکلات عمده این عرصه است افزود: ممکن است تصور بر این باشد که در حال حاضر با تعداد واحد مسکونی مازاد بر خانوار مواجه هستیم، اما واقعیت این است که فاصله بین استطاعت و توان خرید خانوار‌ها با مسکن زیاد است و امیدواریم این قانون جدید به کاهش این فاصله کمک کند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نقاط ضعف قوانین قبلی باید در طرح جدید رفع شود، در دفاع از طرح اقدام ملی مسکن افزود: طرح اقدام ملی مسکن در زمانی که شروع شد از حمایت‌های مالی کافی برخوردار نبود، اما وزارت راه و شهرسازی بین اینکه هیچ کاری نکند و یا اینکه طرحی را لااقل برای طبقه متوسط اجرا کند، دومی را انتخاب کرد.

 

محمودزاده گفت: طرح اقدام ملی به گونه‌ای نوشته شده که حتی در شرایط سخت اقتصادی فعلی نیز احداث بیش از نیم میلیون واحد مسکونی بر مبنای آن آغاز شده است.

 

وی تامین بستر‌های مورد نیاز صنعتی سازی را ضروری دانست و افزود: اگر بستر‌های لازم فراهم شود، دیگر نیازی نیست ما از انبوه ساز بخواهیم که به این عرصه روی آورد.

کد خبر 1027440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha