منطقه آزاد سیستان در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شود

مدیرعامل هلدینگ همگامان توسعه سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد تصویب منطقه آزاد سیستان به عنوان مکمل منطقه آزاد چابهار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمد رضا احسان فر» در همایش بزرگ فرصتهای سرمایه گذاری در بخش معدن در سیستان و بلوچستان بیان داشت:  گنج نهفته و نهان زمینی استان سیستان و بلوچستان  در همه ادوار گذشته به نحو شایسته مورد بهره برداری قرار نگرفت.

 

رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه های سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این زمان به یمن تلاش هایی که در سطح ملی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است امروز بهره برداری از معادن اندک اندک رخ می نمایند و خودش را در واقع برای عزیزانی که  علاقمند به سرمایه گذاری و بهره گیری از این ثروت عظیم هستند عملاً نشان می دهد.

 

احسان فر یادآور شد: بنده به عنوان یک فعال اقتصادی درخواست می کنم که مردم سیستان و بلوچستان بهره مند شوند  از ظرفیت های ثروت ساز شرکت های بزرگ سرمایه گذاری که در سطح ملی در استان حضور پیدا کنند.

 

وی افزود: حضور شرکت های بزرگ سرمایه گذار در استان موثر نخواهد بود مگر مردم استان سرمایه گذاری کنند.

 

مدیرعامل هلدینگ همگامان توسعه سیستان و بلوچستان یادآور شد: تشکل های سرمایه گذاری در استان ایجاد شود تا با حمایت دولت برکات آن در سر سفره های مردم سیستان و بلوچستان شاهد باشیم.

 

 احسان فر به حضور دانش جعفری در این همایش اشاره کرد و خاطرنشان نمود: دانش جعفری به عنوان یک فعال اقتصادی در سیستان و بلوچستان هستند و در مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش آفرینی می کنند.

 

وی افزود: آقای دانش جعفری خواسته به حق مردم را که تصویب منطقه آزاد سیستان با رایزنی هایی اجابت کنید تا شاهد تصویب آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام باشیم.

 

مدیرعامل هلدینگ همگامان توسعه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال شاهد تصویب منطقه آزاد سیستان به عنوان مکمل منطقه آزاد چابهار باشیم.

کد خبر 1027462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha