۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی درمحورهای مواصلاتی  استان فعال است

علی اکبری گفت: در حال حاضر ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در سطح محورهای مواصلاتی استان زنجان فعال و ۲۳ مجتمع نیز در مرحله احداث است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری اظهار کرد: در حال حاضر 24 مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در سطح محورهای مواصلاتی استان زنجان فعال و 23 مجتمع نیز در مرحله احداث است.

 

وی ادامه داد: در ایام مبارک دهه فجر سال جاری نیز فاز یک مجتمع خدماتی – رفاهی پاسارگاد در آزادراه زنجان – قزوین درمساحتی به وسعت 65 هزار مترمربع و با اعتبار 37 میلیارد تومان با حضور استاندار و نمایندگان مردم شریف شهرستان ابهر درمجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نقش مؤثری در تأمین ایمنی مسافران و کاهش آمار تصادفات دارد، اظهار کرد: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع‌ها علاوه بر آنکه به گسترش صنعت گردشگری کمک می‌کند، گامی مؤثر در راستای کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است و این مجتمع‌ها باید متناسب با نیاز و رعایت حال رفاه و آرامش مسافران احداث شود.

کد خبر 1027492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha