رئیس انجمن هنرهای نمایش اهواز معرفی شد

چراغ تالار آفتاب امشب پس از یک سال تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا توسط تئاتری ها و با معارفه حمیدرضا سالاروند به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایش اهواز روشن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مراسم معارفه حمیدرضا سالاروند رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی اهواز شب گذشته با حضور ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، جمعی از پیشکسوتان تئاتر و تعدادی از هنرمندان این رشته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

سالاروند مدیر گروه فرهنگی هنری پارسیان، نویسنده ،کارگردان و بازیگر قدیمی استان خوزستان است که بیش از ۳۰ سال به صورت مستمر در این عرصه فعالیت کرده و آثار درخشانی را از خود به جای گذاشته که در جشنواره های استانی کشوری و بین المللی موفق به کسب دیپلم افتخار و جوایز متعددی شده است.

 

وی چهار سال پیاپی عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و در گذشته دور عضو هیئت امنا انجمن نمایش خرمشهر بوده که به صورت همزمان با فعالیت های تولیدی خود سمت های اجرایی بسیار زیادی را تجربه کرده و در حال حاضر با شرایط بسیار سخت و با وجود محدودیت‌ها کرونایی مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی اهواز به او سپرده شده تا مطالبات به‌حق عموم هنرمندان را پیگیری و با برنامه ها و تجربیات خود بتواند خون تازه ای به رگ های تئاتر کلانشهر اهواز جاری کند؛ پیش از این بهزاد خیرالهی عهده دار این سمت بود که در این مراسم از زحمات وی قدردانی شد.

 

این مراسم در تالار آفتاب اهواز برگزار شد تا این تئاتری ها باشند که دوباره چراغ این تالار را پس از یک سال تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا روشن کنند.

 

کد خبر 1027498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha