۱۵۹ هزار میلیارد تومان توسط مردم در صنعت گردشگری گذاشته شده است

خیاطیان گفت: اعتبار۱۵۹ هزار میلیارد تومان توسط مردم در صنعت گردشگری گذاشته شده است.در آینده یک توان مضاعف را در حوزه گردشگری خواهیم داشت که جایگاه ما را ارتقا می دهد.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان، مراسم انعقاد تفاهم نامه حمایت ازنوآوری در کسب و کارهای دیجیتال خلاق در حوزه گردشگری، صنایع دستی  و میراث فرهنگی به صورت مجازی برگزار شد و در این مراسم «محمد خیاطیان» گفت:شاهدیم که شرکت های دانش بنیان آنچه که مورد توجه در استفاده از ظرفیت هاست جایگاه واقعی خود را پیدا می کنند، همه عرصه ها در حال شکل گیری  هستند.

 

وی ادامه داد: امروز اگر در موضوع کنترل کرونا موفق هستیم، بخشی از تلاش ها مدیون شرکت های دانش بنیان است.

 

وی تصریح کرد: آنچه که امروز با تلاش معاونت علمی و وزارت میراث فرهنگی اتفاق می افتد یکی از موضوعاتی است که بیش از پیش به آن می توان پرداخت و از ظرفیتی که در کشور شاهد هستیم استفاده کنیم.

 

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: اگر صنایع تاثیرگذار را در نظر بگیریم یکی از اقتصادهای آتیه دار صنعت گردشگری است.

 

وی با بیان اینکه هنوز جایگاه واقعی خود را در گردشگری را پیدا نکردیم گفت:اگر در میراث فرهنگی رتبه دهم را داریم باید در گردشگری هم رتبه دار شویم.

 

خیاطیان بیان کرد:آنچه که امروز در حال رقم خوردن است توجه به موضوع زیر ساخت گردشگری است.

 

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: تعداد 2هزار و 27 زیر ساخت گردشگری به دست مردم و برای مردم در حال تکمیل است.

 

وی بیان کرد: اعتبار159 هزار میلیارد تومان توسط مردم در صنعت گردشگری گذاشته شده است.در آینده یک توان مضاعف را در حوزه گردشگری خواهیم داشت که جایگاه ما را ارتقا می دهد.

 

وی بیان کرد:علاوه بر زیرساخت ها یک روان سازی، مدد و حمایت نیاز داریم که باید توسط شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی اتفاق افتد.

کد خبر 1027589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha