برگزاری جشنواره قرآن و عترت در مدارس استعدادهای ناب

حجت الاسلام جزایری گفت: با توجه به اینکه پایه مدارس استعدادهای ناب اهواز فعالیت های قرآنی است، به منظور بررسی وضعیت کیفی حفظ قرآن میان دانش آموزان، جشنواره قرآن و عترت برگزار و خوشبختانه با شرکت حداکثری دانش آموزان نتیجه مطلوب و مدنظر حاصل شد.

«حجت الاسلام سید محمدطاهر جزایری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر ویژه برنامه های بسیاری در مدارس استعدادهای ناب اهواز برگزار شد که استقابل بسیار چشمگیری از آنها صورت گرفت.

 

مدیر مدارس استعدادهای ناب اهواز با بیان اینکه سعی شد همه برنامه های دهه فجر به صورت مجازی و پخش زنده اجرا شوند افزود: اجرای چندین تئاتر مرتبط با موضوع دهه فجر، سرودهای انقلابی و اجرای دکلمه از مهمترین عناوین جشن های دهه فجر مدارس استعدادهای ناب بودند.

 

وی از برگزاری مسابقات ورزشی در این مدارس خبر داد و اضافه کرد: بیش از 40 گروه دانش آموزی در این مسابقات شرکت داشتند که در پایان به گروه های برتر جوایزی اهدا شد، علاوه بر آن المپیک مجازی با هدف رکوردزنی دانش آموزان در منازل خود برگزار شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

 

حجت الاسلام جزایری ابراز کرد: با توجه به اینکه پایه مدارس استعدادهای ناب اهواز فعالیت های قرآنی است، به منظور بررسی وضعیت کیفیت حفظ قرآن میان دانش آموزان چشنواره قرآن و عترت برگزار و خوشبختانه با شرکت حداکثری دانش آموزان نتیجه مطلوب مدنظر حاصل شد.

 

وی با بیان اینکه در حال رایزنی برای راه اندازی مدرسه متوسطه دوم ویژه پسران هستیم تصریح کرد: با توجه به تغییرات در نحوه اعطای مجوز در آموزش و پرورش برای راه اندازی مقاطع مختلف، در تلاش هستیم که بتوانیم هرچه زودتر مقطع متوسطه دوم را راه اندازی کنیم اما در صورتی که این امکان فراهم نشود احتمال راه اندازی مقطع متوسطه اول ویژه دختران وجود دارد.

 

کد خبر 1027601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha