نیاز به همکاری تمامی دستگاه ها و مردم برای حفظ عنوان پایتختی کتاب در فارس

سهرابی گفت: برای حفظ عنوان پایتختی کتاب برای استان فارس به همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد، انجمن‌ها و مردم استان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (دوشنبه 27 بهمن) با اشاره به تلاش برای ترویج کتابخوانی در استان فارس و کسب مقام پایتختی کتاب ایران به خبرنگاران گفت: با تلاش های انجام شده در 2 سال گذشته در زمینه ترویج کتابخوانی در استان فارس، پایتختی کتاب ایران برای شیراز در 2 سال پی در پی به دست آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: علیرغم شیوع کرونا از فضای مجازی و سایر ظرفیت ها برای توسعه کتابخوانی استفاده کرده ایم که نمونه آن گعده‌های کتاب‌خوانی در فارس بوده است.

وی اضافه کرد: برای آنکه بتوانیم این عنوان پایتختی کتاب را همچنان حفظ کنیم به همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد، انجمن‌ها و مردم استان نیاز داریم.

سهرابی عنوان کرد: هر یک از شهرها برنامه‌های ترویج کتاب‌خوانی را با امضای شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می کنند و می توانند در طرح پایتخت کتاب ایران شرکت کنند.

وی تصریح کرد: برای موفقیت در این حوزه برای بار دیگر لازم است تا فرمانداران، بخشداران، شهرداران، روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و ... فرهنگ کتاب‌خوانی در استان فارس را ارتقا دهند.

کد خبر 1027622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha