نوآوری همکاران می تواند فرصت های جدید یادگیری را برای دانش آموزان مهیا سازد

خدابنده با بیان اینکه برنامه ویژه مدرسه بایستی در راستای اهداف مصوب دوره های تحصیلی و با در نظر گرفتن تعلیم و تربیت تمام ساحتی اجرایی گردد، گفت:خلاقیت و نوآوری همکاران و اولیا دانش آموزان می تواند فرصت های جدید یادگیری را برای دانش آموزان مهیا سازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» امروز(۲۷ بهمن) در جلسه تبیین برنامه ویژه مدرسه ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) از زحمات و تلاش های همکاران در ارائه آموزش های مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا زحمات همکاران ما را در استمرار امر آموزش دوچندان نمود لیکن با همت آنان اتفاقات خوبی در زمینه ارائه آموزش های مجازی رقم خورد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی یکی از خواسته های مهم همکاران را تمرکز زدایی در آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: طرح بوم تا حدودی در زمینه تمرکز زدایی موفق بوده است، در این طرح مدارس با توجه به شرایط و اقتضائات بومی و محلی، برنامه ویژه خود را پیش بینی می نمایند.

 

خدابنده ارتقاء سطح مشارکت معلمین و اولیا دانش آموزان را یکی از نتایج اجرای این طرح توصیف کرد و گفت: خلاقیت و نوآوری همکاران و اولیا دانش آموزان می تواند فرصت های جدید یادگیری را برای دانش آموزان مهیا سازد.

 

وی با بیان اینکه کتاب های درسی به لحاظ محتوای آموزشی غنی می باشند و لذا در اجرای برنامه ویژه مدرسه باید رویکردی فرهنگی، تربیتی و مهارتی را دنبال کنیم، افزود: برنامه ویژه مدرسه با استفاده از ظرفیت معلمان و اولیا دانش آموزان می تواند در ارتقا سطح تعامل دانش آموز و محله و همچنین دانش آموز و اجتماع موثر باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه برنامه ویژه مدرسه بایستی در راستای اهداف مصوب دوره های تحصیلی و با در نظر گرفتن تعلیم و تربیت تمام ساحتی اجرایی گردد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود این برنامه می تواند با انگیزه بخشی و امیدآفرینی نقش مهمی را ایفا کند.

کد خبر 1027639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha