آزادسازی ۲۶ هزار متر مربع اراضی ملی در شهر برزک

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از آزادسازی ۲۶ هزار متر مربع اراضی ملی شهر برزک گذشته خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نخستین نشست شورای حفاظت از انفال بخش برزک از توابع شهرستان کاشان با موضوع اراضی ملی با حضور دادستان شهرستان و دبیر حفاظت از اراضی، امام جمعه، شهردار و بخشدار شهر برزک در این شهر برگزار شد. 

 

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان افزود: در این نشست در حوزه راه و شهرسازی ، ساخت باند دوم محور کاشان- برزک و شروع به کار پیمانکار پیگیری و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد. 

 

آراسته خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه که مسئولان محلی شهر برزک هم حضور داشتند، در خصوص طرح اقدام ملی تامین مسکن شهر برزک و ساماندهی وضعیت حریم و محدوده اراضی این شهر بحث و تبادل نظر شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان تصریح کرد: طی ۶ ماه گذشته،  اقدامات موثری در خصوص  رفع تصرف و آزادسازی اراضی ملی و اجرای احکام این اراضی در سطح شهرستان صورت گرفته است که  آزادساری اراضی ملی در شهر برزک به مساحت ۲۶ هزار متر مربع و به ارزش  تقریبی ۱۰۰  میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.

 

آراسته ، اراضی ملی را اراضی مربوط به عموم مردم دانست و افزود: دفاع از حقوق مردم در مقابل تصرف کنندگان بیت المال و صیانت از اراضی ملی که به نوعی از اموال بیت‌المال محسوب می شود وظیفه همه ماست و در این زمینه تمام توان خود را به کار می گیریم./

کد خبر 1027640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha