استاندار جدید خوزستان خواستار توجه ویژه دولت به این استان شد

سلیمانی دشتکی در دیدار با معاون اول رئیس جمهور ضمن طرح موضوع تخصیص بخشی از درآمد صادرات نفت به خوزستان در بودجه ۱۴۰۰ کشور جهت رفع مشکلات زیرساختی و توسعه استان خواستار توجه ویژه دولت به استان خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار جدید خوزستان امروز (دوشنبه 27 بهمن) با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد. 

 

در جریان این دیدار مسائل عمده استان در حوزه های عمرانی و زیرساختی همچون پروژه های آب و فاضلاب، جمع آوری آب های سطحی، آخرین وضعیت اجرایی فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری و ... مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.  

 

همچنین در این نشست سلیمانی دشتکی ضمن طرح موضوع تخصیص بخشی از درآمد صادرات نفت به خوزستان در بودجه 1400 کشور جهت رفع مشکلات زیرساختی و توسعه استان خواستار توجه ویژه دولت به استان خوزستان شد. 

 

«اسحاق جهانگیری» نیز در این نشست با اشاره به اقدامات دولت در خوزستان عنوان کرد: خوزستان به دلیل انباشت مشکلات مختلف در دهه های گذشته و تغییرات اقلیمی دچار انواع ابربحران ها بوده که کاهش این مشکلات نیاز به عزم ملی و مشارکت همه قوای کشور و نظام دارد. 

 

معاون اول رئیس جمهور در پایان این نشست برای پیگیری مشکلات استان و پیشبرد پروژه های ملی در این استان قول مساعد و پیگیری داد.

 

کد خبر 1027642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha