مشترکین برق استان اردبیل مشمول خدمات بیمه کوثر هستند

قدیمی گفت: مشترکین خانگی و تجاری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل مشمول خدمات بیمه ای از سوی بیمه کوثر هستند.

«حسین قدیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق قرارداد بیمه مشترکین بین شرکت توانیر و بیمه کوثر مشترکین خانگی و تجاری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل مشمول خدمات بیمه ای از سوی بیمه کوثر هستند.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: این پوشش بیمه ای برای سال جاری است و تا 29 اسفند ماه سال جاری نیز اجرایی خواهد شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: شرکت بیمه کوثر کلیه خسارت های جانی و مالی حادث شده از جریان برق به مشترکین برق خانگی و تجاری (سایر مصارف)، ساکنین و اشخاص ثالث در عرصه و اعیان ملک مشترک یا اختصاصی و مشاعات ساختمان ها و واحدهای مسکونی و تجاری (سایر مصارف) به سبب استفاده از انشعاب برق را تحت پوشش دارد.

 

قدیمی تاکید کرد: مشترکین برق می توانند در صورت وارد شدن هر گونه خسارت مالی و جانی ناشی از جریان  برق را از طریق سامانه های اینترنتی www.aped.ir  و یا http://tavanir.kins.ir  وhttp://bime.tavanir.org.ir  پیگیری کنند.

 

وی افزود: در این سامانه شش مرحله‌ ورود اطلاعات، دریافت کد رهگیری، بررسی اولیه مدارک در سامانه توسط بیمه، اعلام نتیجه به مشترک، تایید دریافت خسارت و واریز مبلغ خسارت برای مشترکان زیان دیده از جمله نحوه فرآیند عملکرد و پرداخت خسارت به مشترکین زیان دیده حوادث ناشی از برق مشترکین خانگی و تجاری در سال جاری است که به همراه لیست شعب شرکت بیمه کوثر مشخص شده است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یادآور شد: مشترکین زیان دیده مستندات پرونده خسارت شامل مدارک تصویر آخرین قبض پرداختی مشترک (مصرف کننده) یا تصویر صورت حساب پیامکی آخرین قبض، تصویر کپی کارت ملی مشترک (مصرف کننده) و تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت محل خسارت را از طریق این سامانه ها ارائه کنند.

 

قدیمی عنوان کرد: مشترکان باید با توجه به نوع خسارت مراحل ثبت نام خسارت را در سامانه ثبت کنند و مدارک خواسته شده را ضمیمه کنند، تا نسبت به پرداخت خسارت اقدام شود.

کد خبر 1027661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha