دانشجویان نیازمند آستارا بیش از ۶۰۰ میلیون ریال کمک هزینه دریافت کردند

تسلی نیا گفت: ۶۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا پرداخت شد.

«بهرام تسلی نیا» امروز(دوشنبه، ۲۷ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: بیش از ۸۹ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که در دانشگاه‌ های پیام نور، آزاد و علمی- کاربردی و سایر مراکز آموزش عالی مشغول تحصیل هستند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: تعدادی از دانشجویان در دانشگاه‌ های دولتی نیز مشغول به تحصیل هستند که کمک هزینه تحصیلی به آنها نیز پرداخت می‌ شود.

 

وی با بیان اینکه به طور متوسط هفت میلیون ریال در هر ترم به هر دانشجو تحت پوشش پرداخت می شود، تصریح کرد: در طول سال جاری ۶۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت پوشش شهرستان آستارا به صورت بلاعوض پرداحت شده است.

 

تسلی نیا با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا همچنین ۸۳۴ دانش آموز را تحت پوشش دارند، گفت: به طور متوسط به هر دانش آموز نیز یک میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت می شود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری به دانش آموزان تحت پوشش این نهاد ۸۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال پرداخت شد.

 

تسلی نیا خاطرنشان کرد: کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان از محل کمک های مردمی، صدقات و کمک های دولتی بوده است.

کد خبر 1027724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha